Best viewed in Mozilla firefox or Google Chrome

Saturday, March 31, 2012

To short to forgive.

Dudes, please support Earth Hour 2012 on 31st March 2012. I join this event too. Maybe. Ah.





EarthHour 2012 1024x681 HostelBookers is Switching off for WWFs Earth Hour 2012

An event for uniting people to protect the planet. Kindly switch off all the electric appliances tonight on 8.30p.m. :) Save the planet, save your mother earth.

最近,烦恼真的特别多。不知为什么明明很空闲却很像有东西要做?空虚感?不是。那些年?我没有咯。我只有那些回忆。回忆总是美好的。记忆总是痛苦的。经验总是磨练来的。而感情总是难维持的。华人,难将心里的话说出口。会觉得很肉麻,很不好意思,甚至很尴尬。我是这样啊!当我想和妈妈说我爱你,说不出口。写就能。因为没尴尬的感觉。没眼神交流的心跳。感觉,是如此的美妙。你能说出来并不代表你勇敢。只是你经历的比我还沧桑。知道什么是艰难,所以那些对华人来说难出口的话,你很容易脱口而出。也许你会说,讲吧了很容易。当那句话真正要说出口时是多莫的难。为什么洋人很喜欢说这些话?这不叫做闲话,叫做浪漫。
临死到关头,才可能会说出这些话。而且还是有巴仙率。大概50%左右。

: )

Well, don't think too much. I always tell myself.
#I NEED HOPE.


P/s: True friends never leave. Poops. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...